poängjakten del 3

Red 70cm clear rounden felfritt.
I 80cm red vi felfritt grundomgången men fick tyvärr med oss fyra fel i omhoppningen då jag styrde lite väl snett på ett hinder så Mossis rev. Man lär sig av sina misstag! Det var vår första omhoppning!! har alltid typ rivit sista hindret eller fått nån vägran och så. Hon börjar bli stadigare och säkrare i hoppningen :D

Hon kändes väldigt uppmärksam och lyssnade på mig, kunde bli lite stark men det var inget problem. I början hade jag allt i handen och hon la allt på frambenen, men efter lite övergångar, halter osv kom hon upp och la mera på bak. Hon hoppade fint och var med på noterna :)

Är nöjd över min ponnyskrutt!

enda bilden jag har förtillfället, kanske får nån till inom en snar framtid om nån har fotat oss? :)

© Susanna Dahlblom


Kommentarer
Postat av: Ida Roos

Jag fotade lite :) Kanske lite bilder om jag får din mail ;)

2011-08-15 @ 09:52:43
URL: http://idasyer.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag fotade också lite :) Kan maila om jag får din mail :P

2011-08-18 @ 15:17:44
URL: http://www.jozack.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0