11211



En film från slutet av ett dressyr pass.

Lite utfyllnad då jag har 0 inspiration gällande bloggen, borde ta tag i designen nu blev lite på hälft med den så kanske det genast blir mycket bättre? 

Är fruktanvärt trött på allt (utom min gulle häst) just nu! Inte gör det saken bättre av att vädret är piss och det surrar negativa människor runt om en. 
Not a bad life, just a bad day

Ryck upp mig!
Jullov snart, det finns massor med underbara människor runt omkring mig, mina underbara vänner, min underbara familj, mina superduper underbara hästar!

Hörs när jag är på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Louise

Superfina ni är <3

2011-12-02 @ 08:52:41
URL: http://livetfranenannansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0