221211

Tog mig ut till stallet en stund. Orkade skriva i kalendern, mata kaninerna, fixa mossans borstar, vattnet och kraften sen dog jag lite halvt.. Sånt är ju inte precis ansträngande att göra men min kropp fixar ingenting ännu! Blir trött för minsta lilla. 
Mamma och Lydi promenerade med hästarna runt byn. Nu har Mossan hållt igång 5 dagar. Skulle mer än gärna rida henne! Hon är säkert urhärlig och full med energi :D 
Snaart så sitter jag upp i sadeln igen! Tills dess tittar jag på massa klipp och samlar inspiration. I vår ska vi komma ut på tävlingsbanorna och glänsa mer än någonsin! Och tills dess ska vi träna och ha super kul :D

Ibland kan det vara bra att ta en paus, så att man kan samla inspiration och fyllas med motivation. Man kan ju inte alltid bara träna, träna, träna, då blir allt så uttjatat. Sen ska man variera sin ridning, det är bra för både häst och ryttare! 
Passade ganska bra nu med mitt insjuknande så Mossan fick ett tags vintervila, det är hon värd :) Nå, som sagt, snart är vi igång igen!


bild från februari i år

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack! :)

Härlig bild! känns inte som om att vi kommer få någon snö i år :/

2011-12-22 @ 18:15:04
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Eva

mkt fin bild på er!

2011-12-23 @ 20:04:03
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0