Dan före doppare dan

Helt sjukt! Efter jag varit hos min massör igår (hon trollade nog med mig..) så är jag sjukt mycket piggare!

Idag sov jag till 12, upp och städa lite i huset, in till stan och handla klappar, hem igen, ut i stallet, mata hästarna, mocka, packa hö, hämta in hästarna, pyssla på dom en stund, in igen och äta, till stan igen och handla lite till klappar, sen fixa granen, köttbullar och skinka! Huh, helt slut efter allt.
Känns i alla fall skönt och inte ligga i en säng hela tiden men får se till att inte sätta igång full fart, bäst vad det är blir jag väl sjuk igen..

en fager bild på vår gran ↑


Kom precis in från stallet där jag nattade min surtant! Hon var lite extra sur nu när hon spenderat så mycket tid med Lydi ;) Fixade lite extra fint åt henne när jag mockade och hon fick två halmbalar så hon hade det mysigt. Har faktiskt köpt en julklapp åt henne, haha :D Nått måste hon väl också få!

Nu ska jag sova för imorgon är det visst jag som måste ta ut hästarna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mariekex?

2011-12-24 @ 20:16:18
URL: http://quarnstrom.blogg.se/
Postat av: Sharro

Sv; Tack, detsamma Lovisa! :)

2011-12-24 @ 20:46:50
URL: http://fjordina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0