Dressyr, 26.12

Apa länge sen jag satt på min häst med dressyrsadel! 
Red mycket volter, serpentiner och övergångar. Red några skänkelvikningar också, måste samla upp ännu mera på yttern så att jag får med alla ben och ihop henne ordentligt! 
Hon var pigg och glad! Blev bara skritt- och travarbete idag.
Efter jag ridit en stund på ridbanan så for vi ut och travade lite, sen så skrittade vi hem och så fick hon komma ut och äta middag.
Ska försöka få nån att fota oss nu nån dag, göra oss lite snygga så ni får lite fina bilder!

Mossan idag :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag skulle gärna komma o fota! :)

om jag inte var sjuk ... :(

2011-12-27 @ 11:44:40
URL: http://hararjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0