Julafton

Började dagen med att ta ut hästarna, härligt! Åt tomtegröt när jag kom in och slog in alla klappar. Sov ett tag efter det och sen ut och rida och fixa stallet :)
Pyntade hästarna lite fint och så skrittade vi runt byn. Kul att se allas miner då dom ser en tomtehäst och renhäst, haha! Det kröp i hela kroppen på Mossis och hon power walkade runt nästan hela byn.
Hemma igen så fixade vi dom och så fick dom komma ut i hagen och äta middag och så tog Lydi och jag tag i stallet. När hästarna kom in sen hade dom varsin tårta att mumsa på, det uppskattades! 
Mossan fick en BoT padd av mig i julklapp :)
Började med att ha det på ryggen och nu var jag precis ut och bytte så hon fick det på benen. Efter ett tag kommer hon nog va i sitt livs form! ;) BoT♥

Tomte var snäll i år också! Uppdaterar er senare om alla klappar.

God jul alla! :D


Gömmer mig lite fint bakom hornen! Det här var typ bästa bilden, hon kunde absolut inte stå still..

Kommentarer
Postat av: elise

Åh vill också ha renhorn :( Borde skaffa till Bellis, men hon ser redan ut som en älg så hon kanske inte behöver...

2011-12-24 @ 22:19:42
URL: http://eliwse.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; detsamma till er från oss :D

2011-12-25 @ 02:03:16
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0