Mockning, ledigt & bloggen

Lydi red som sagt båda ponnysarna idag och fixade nästan hela stallet, mossans box orkade hon såklart inte mocka ;) Men jag är glad för att hon red min lilla totteli! Det hade tydligen gått bra också :D

Själv har jag varit hela dagen i skolan, imorgon ledig som tur är! Ska bli skönt, har massa roligt inplanerat :D
Mockade tidigare ikväll och tog in hästarna för en stund sen, så nu står dom inne och mumsar hö med täcken och BoT på. Ruskigt kallt idag också. Dom har lovat snö inatt till och med :D 

Lydi mixtrade lite med min blogg också, dock långt ifrån färdigt! Förhoppningsvis så blir allt klart imorgon. Vad tycker ni om den hitills? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ful din häst är :P

2011-12-05 @ 19:46:36
Postat av: Louise

Åh vad fin du har gjort bloggen.

Man får riktiga julfeelings <3



Sv: Haha okej, men nu vet du dubbelt så mycket då :D

2011-12-05 @ 21:05:55
URL: http://livetfranenannansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0