Svar på kommentar



Jag blev nog så osäker på om jag verkligen ville ha Mossan.
Provred henne två gånger och sista gången så var hon så himla pigg (antar att det var för vi hoppade..) och det var även samma dag som vi tog hem henne så jag blev nog lite fundersam ifall det verkligen var rätt häst.
Hade även med oss en person och h*n trodde inte vi skulle klara av Mossan så det gjorde mig nog lite extra osäker. Men se så bra det gått med lite mycket träning! ;)
På väg till hamnen satt Lydi och grät i baksätet och då trodde jag att det var för vi köpte Mossan (då ville jag bara vända om och lämna tillbaka henne) men hon sa sen att det var för hon tyckte så synd om dom andra hästarna som aldrig mer skulle få träffa sin kompis. Djurvän som hon är! 

Ägaren "dolde" en skada för oss och hon sa själv att Mossan aldrig varit skadad. Ifall det finns intresse kan jag berätta om det i ett annat inlägg :)

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Ida Roos

Hahah, ännu fler frågor... vad för skada? (A) :D

2011-12-21 @ 16:22:17
URL: http://idasyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0