Kort uppdatering

Har haft närmare 40graders feber varje dag i nu, FEM dagar. Jag orkar inte!
Har försökt sovit hela dagarna och knaprat piller. Lydi är helt underbart snäll som fixat Mossis, mockat och så!

Saknar min ponny, saknar att vara i stallet, saknar att göra stallsysslorna! Att vara sjuk en-två dagar är helt okej, men när det börjar bli en fem dagar är det bara hemskt och jobbigt.
Har dessutom missat tre dagar i skolan, betyder att jag antagligen har massor att ta igen. Sen missade jag hoppträningen i torsdags :(
Och nu har Mossan fått en fyra dagars vila också. Glad att vi tog det lugnt på tisdagen så det inte blev allt för stor skillnad. Nu lär hon vara extremt pigg i alla fall!
Så fort jag kommit på benen igen så ska jag börja med att skritta henne två-tre dagar och sen blir det och börja jogga henne så hon kommer igång sakta men säkert.

Krafterna är slut, vi hörs kanske imorgon (då jag förhoppningsvis är friskare!)



Kommentarer
Postat av: MOTTOMOTTO

(Ja, Lokko jag har Jarmo på för att få extra effekt) DÅLIG BORT FÖRKLARING, VET ATT DU INTE GILLAR MIG LÄNGRE :'(:'(:'



SKOJA XDXDXDXDXDXD



2011-12-10 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0