Visste ni att..

• Jag har super svårt att svälja tabletter

• Min första kanin dog i min famn

• När vi skrev under kontrakten då vi köpte Mossan började jag må så dåligt så jag måste gå till bilen

• Jag var (är) extremt avundsjuk på Lydi för att hon fick en så fin, dyr, välutbildad ponny

• Punkten ovan triggade mig så jag kämpade på extra mycket med Mossan för att visa att vi också kan, att vi också är fina och hitills har det ju bara gått bra!

• Mamma har suttit på Mossan 1 gång, barbacka. Jag ledde runt henne lite på stallplanen och när hon skulle hoppa av slutade det med att hon låg platt på marken. Det roligaste är att Lydi fotade!

• Vi åkte ända upp till Umeå för att köpa vårt hästsläp

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag har samma problem som dig på första punkten!

kan absolut inte svälja dem men godis kan jag! ;D helt sjukt!

2011-12-16 @ 15:45:38
URL: http://hararjennifer.blogg.se/
Postat av: elin

har exakt samma problem med tabletter! kan absolut inte svälja vanliga värktabletter, måste alltid ta såna man dricker :/

2011-12-16 @ 17:50:59
URL: http://erin.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Hahah, avslöjat!



Din häst är jättefin tycker jag!! :D

2011-12-16 @ 22:11:19
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Louise

Men vad spännande, visste inget av detta.!



och du, avundsjuka är något som vi alla dras med, vissa vågar bara erkänna det, och andra inte. Men grejen är att om vi erkänner det för varandra, så kan vi också stötta varandra bättre och prata om det, vilket brukar leda till att det känns bättre.

Och du och mossar har blivit jättefina tsm, men kom ihåg att inte pressa er för mycket, för att vara "bäst", för i mina ögon så är ni alltid lollo och mossan, hur ni än presterar. Det viktigaste för mig är iallfall att få se er tillsammans, och att ni har kul, inte vad resultatet blir! <3

2011-12-18 @ 18:20:33
URL: http://livetfranenannansida.blogg.se/
Postat av: isabelle

nej nu blev jag jätte nyfiken juu! varför börja du må så dåligt efter att ni hade skrivit på kontraktet och vad var det ni blev lurade med av mossans ägare? :) DU BEHÖVER ABSOLUT INTE SVARA OM DU INTE VILL! haha :) kraaaam

2011-12-21 @ 03:38:21
Postat av: Johanna

Härlig läsning på din blogg, och fina bilder!. Har också problem med att få ner tabletter, fastnar i halsen. Har dock hittat en en ny grej på apoteket som faktiskt hjälper! googla medcoat så kan du se vad jag menar /Johanna

2012-01-24 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0