fredag 25.2

Fixade och donade i stallet och hämtade sen in hästarna. Borstade båda två. Började rida Snö!

snövit
Ett riktigt litet monster..!
Hoppade upp och så kom plogen så hon blev lite stressad men jag lugnade ner henne och sen så red vi iväg, (i mina tankar!!!) Snövit tyckte att vi skulle stanna hemma med mossan, punkt slut!
Envisa som vi båda är så bråkade vi ett tag. Hade bestämt mig att vi åtminstone skulle till bete och tillbaka. Till slut kom vi dit och tillbaka!
Vanligtvis hade jag nog kämpat med henne tills vi kommit runt byn men inte i detta väder! huh

mossan
prinsessa♥
Hon fjollade lite i början pga blåsten men sen lugnade hon ner sig och vi fortsatte byn runt. När vi kommit en bit mötte vi ratten och fengur :) så vi gjorde sällskap en bit på vägen och de var ju trevligt! När vi var ensamma igen så började vi trava. Hade henne i en lägre form och lät henne trava på i början men sen samlade jag upp henne och hade lite tempoväxlingar. Hon hade så sjukt fint steg idag!! Var väldigt lösgjord och allmänt fin :D
Hon fick mig att glömma allt snövit hada bråkat med!

Sen när jag kom hem till stallet hade snövit lyckats ha omkull sin vattenhink så de var vatten över hela stallgången, suck suck knasponny!
Nu står dom i alla fall inne och äter sin middag så ska jag gå ut och natta dom senare!






Kommentarer
Postat av: Frida

sv:



Jaa, visst är hon! :DD

2011-02-25 @ 22:02:52
URL: http://puckotfrida.blogg.se/
Postat av: lydii

fuuu schneeee <3

2011-02-26 @ 09:55:30
URL: http://lydii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0