lördag 29.1

Tidigt upp, ut med hästarna så dom fick äta frukost, in och byta om, äta frukost, in med hästarna i stallet, fixa dom färdiga, lasta och så iväg mot stall Joy.
Lektionen blev inte precis vad jag tänkt mig, var dubbelt så många som vi egentligen skulle vara och jag visste inte om att de skulle komma fler..
De hela blev väldigt rörigt. 
Blev ingen ordentlig uppvärmning = allt går genast mycket sämre.
Gjorde massa olika övningar så man skulle öva på ridvägen. 
Mossan var väldigt stark och pigg. 
Har ju inte hoppat så mycket i vinter men vi hoppade en bred oxer på 90cm och den hoppade hon stadigt och fint :)

men att, på torsdag ska jag rida för allt jag är värd!! :D
och då, då är de 4 som gäller!

hemma sen så fixade vi hästarna, så var jag på arbetsintervju, handla strö och foder och så stack jag hem till becci och for ut och red med henne :D
red kingis! Han var fånig. Han tyckte de var så himla läskigt när de blåste. Blev mest lite lallande på planen för att han var så okoncentrerad.. hjeeerta på kingkong! 



Kommentarer
Postat av: Matilda

mera bilder lollo!

2011-01-31 @ 18:19:41
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0