tisdag 18.1

Goddag!
Hemma från en extremt chill skoldag. Var till Ålands lyceum och kollade hur de var där, så de tog upp halva skoldagen. Kan ju berätta att jag har extremt ångest över vad jag ska gå för skola, vad jag vill göra, över min framtid! Blä
Jaja, nog om skolan ;) 

Min ponny står ute i hagen och väntar på att nått ska hända. Syster och jag tänkte ta ut båda ponnisarna på en lite promenix. Dom kommer nog få ta de lite lugnare nu ett tag om de ska vara så här halt.. Inte vågar man ju rida heller! Nog för att dom har broddar men bäst vad de är så möter man en bil, den får sladd osv.. hehe

Ska äta lite, sen ut och fixa stallet och sen promenera. 

Ha de bra :)

erkänn att snövit är urgullig i mittbena! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0