18 juli, dressyr

Alltså, detta väder förstörde min kväll!!
Fixade hästen färdig för ett ordentligt dressyrpass. Kom fram till ängen där vi skulle rida och så började det regna, såklart!
Nå arbetade henne lite i skritt och trav. Sen skrittade jag av henne och red hem. Tog inte lång tid innan jag, hästen och grejerna blev helt genomblöta! Det resulterade i att jag inte fick nå grepp om tyglarna, dom gled hela tiden igenom mina händer så fick ingen vidare samling på henne, hon kändes fin ändå :) 

Knasiga bästa Tillan såg att vi red utanför henne och så kom hon ut och frågade ifall vi ville ha en fotograf med oss, självklart ville vi det ;) Hon trotsade vädret och följde med och fotade!

Nu står hon inne i sin box med fleece täcket på och tuggar lite hö. Ska gå ut och natta dom senare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0