Brolöten 10-15.7

Mossan och jag har åkt berg och dalbana under dom fem dagarna som vi var på Brolöten. Det har gått jätte bra och så har det helt åt helvete. Huvudsaken är att det slutade bra :)

Jag har tränat min sits, ridit mycket utan stigbyglar och ridit med armarna inspända. Vi har tränat på skänkelvikningar, öppnor och förvänd galopp, red även program en dag, red vår första L:b, usch säger jag bara! Jobbat mycket på att få ihop Mossan mer så vi får mera rygg och bakbens aktivitet.

Näst sista och sista träningen red jag Mossna på graman så att jag skulle få ihop henne mera och få hjälp i galoppen med formen. Gick riktigt bra! Sista träningen red också Emelie henne. Kul att se nån som verkligen kan rida rida henne. Jäässus vilken fin ponny jag har i alla fall :D
Har ridit för Chris alla dagar utom sista då vi red för Emelie.

Har fått massa fina kommentarer om hela Mossis! Har ju hört en del från förrut men nu känns det riktigt bra för att jag litar verkligen på vad dom på Brolöten säger, dom kan ju sin sak :)

Brolöten i mitt ♥













På Fredag före vi lastade hästarna och började köra upp mot båten så var vi till LBF's mamma och plastpappa och hälsade på. Alltså deras gård, VILL HA!! Dom hade så jäkla fint där! Det låg vid vattnet och hästarna deras gick nedanför huset och betade intill vattnet. Dom hade stoort stall, ridhus och en terrängbana! Fikade först och sedan gick vi ner för att titta på alla hästar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0