22 juni, dressyrträning

åh, är så jäkla nöjd! 
Värmde upp och så började C hjälpa mig. Jobbade på att hon skulle bli ordentligt lösgjord och arbeta med hela kroppen. Red på som en dåre. Så där borde jag alltid rida!! 
Gick i alla fall super duper bra! Hon lossnade ordentligt, började jobba mer med hela kroppen och så där :) Hennes steg blev helt annorlunda! Det var sjukt stor skillnad på alla sätt och vis! Hon lyssnade super bra på alla mina hjälper och var allmänt mjuk och fin.
Fick bra kritik av C om både mig och mossan :D det var pricken över i:et!


hade nya svarta schabraket, hon var hur mumsig som helst i det! Fick dock ingen hel kropps bild på henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0