ÅM-kval 2 + final 12.6

85cm
Var ko lugn tills jag kom till Sleipner och såg banan, eller snarare hindrena. Kändes stora, höga och breda!
Nå väl uppe på Mossis var dom inte ett dugg stora, höga eller breda.
Hoppade som ingenting över alla hinder utom femma.


Läskigt älghinder tyckte hon! Blev såklart ett stop dumma dumma mig som inte red på!! kom på igen och hon hoppade men tog inte med sig bakbenen så hon drog ner en bom. 8 fel sammanlagt på den rundan alltså.
Allmänt så kändes hon pigg och glad :) Hon lyssnade bra på mig och det kändes som en bra runda! Vår första start i 85 och jag är riktigt nöjd!


sharona som fotat nedersta bilden!



75cm CR
Kom runt felfritt! Hindrena kändes som cavaletti efter 85 klassen, hehe. 
Mossan lyssnade även fint den här klassen.
Hon (och jag med) börjar få lite rutin nu på tävlingar. Hon är mycket lugnare och mer avslappnad, hon blir inte alls lika uppspelt som tidigare. Riktigt skönt! 




Kommentarer
Postat av: johanna

jätte fina bilder :) Kul att det gick bättre i clear rounden!

2011-06-18 @ 19:28:02
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: isabella

vad kul att det gick så bra! hur hög är mossan? :)

2011-06-19 @ 12:51:14
URL: http://isabellove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0