hoppträning 2.6

Uppvärmningen gick super!
Först skrittade jag såklart fram och sen började jag jogga henne och då fick hon gå helt "fritt", lät henne bara gå och struntade i formen. Samma sak i galoppen. Hon lyssnade jätte bra och var allmänt trevlig :)

Sen när vi skulle börja hoppa fram var hon lite studsig, speciellt vid galoppfattningarna. Det släppte lite sen. Fick några riktigt bra språng då vi hoppade fram på ett rätt uppstående och sen en kombination :)
Hoppade bana två gånger och sen fick jag ta några linjer ett par gånger extra för dom blev lite knas. 
C sa att hon har fått mycket bättre teknik och blivit stadigare. Skönt att höra!

Nöjd över min busponni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0