poängjakten del 2, 19.6

80cm, grundomgång + omhoppning med flygande start

På framridningen var mossan lite seg och hade tankarna på andra saker. Värmde upp i vanlig ordning på volter, serpentiner osv och gjorde massa övergångar. När jag började galoppera sen piggnade hon till.
Hoppade fram på ett räcke i ena varvet och en oxer i andra. Fick några tokiga språng i början men sen fick jag ihop henne ganska bra och fick några riktigt bra språng! (kändes bra i alla fall, sen hur det såg ut är ju en annan sak...) 

Inne på banan så lyssnade hon bra och var pigg och frammåt :) 
Snuddade bommen på andra hindret och då tittade jag bak vafaaan tänkte jag med??! Så då tappade jag henne och fick inte ihop henne till tredje hindret. (tvåan och trean var en kombination och det sluttade neråt) Det blev ett förtidigt avhopp och hon fick inte med bakbenen så hon drog ner en bom :/ Resten av banan kom vi runt felfritt och vi kom riktigt bra på nåra hinder tyckte jag :)
Är nöjd över min skrutt ändå! Hon blir bara duktigare och duktigare :D

såklart blev det olika storlekar på alla bilder, olika fotografer på bilderna också!

1&2 Tilde Enberg
3&5 Jennifer Schönberg
4 Susanna Dahlblom
6 Malin Matsson








Kommentarer
Postat av: Jennifer

Länk till min blogg (:

2011-06-21 @ 17:39:56
URL: http://jeffeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0