lördag 26.3

jag ber om ursäkt för den superduper dåliga uppdateringen! 

men jag har faktiskt inte haft tid, jag har varit super trött och allt har känts hopplöst så då har jag inte orkat lägga nån tid på bloggen.
nu ska de bli bättring på de!

Senaste dagarna har sett ungefär likadana ut, skola, plugga, stallet, mocka skit, packa hö, putsa, rida osv.
men nu blir de väl lite mera intressanta saker och skriva om när tävlingarna närmare sig och de nalkas hästköp ;)

Idag ska vi ta ponnisarna till sleipner.
Ikväll sticker vi (syster, jag och paps) med båten till Sverige och kör ner mot Eskilstuna, sover där och imorgon provrider vi två ponnysar, sen hem med kvällsbåten.
Ska blir ruskigt kul! 
Lovar att berätta mer om de sen! Först kanske ni vill veta lite mer om dom två andra vi provred förra helgen?

ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0