svar på frågestunden! del 2

Postat av: becca
känner mej tvingad att fråga då . ehm ..
hur många scharak har du egentkiigen , hahaha :D 
och så kör vi en gammal goding i repris . vad är dina styrkor / svagheter inom ridningen ?
vad känner du att du behöver träna på med Mosssis ? :D

svar: Har nog över 20 stycken. Och de lär väl komma ännu mer ;)
Styrkor: jag är ganska så envis. Har jag bestämt mig för nått så blir de oftast så!
Svagheter: jag tror inte på mig själv, jag låser min innerhand lätt och har för låg hand.
(Ber om ursäkt för de dåliga svaren gällande styrkor/svagheter men kom inte på nått!)
Jag och mossan behöver väl mest träna på alla sorters galopparbete. Sen behöver vi väl göra formen lite stadigare och slipa på alla grunder :) 



Postat av: anonym
vad är dina tävlingsmål med mossan och hur högt vill du komma innan du fyller 18 och vad ska du göra med henne då?

svar: Som jag skrev tidigare, vi tar allt lite som de kommer! 
Jag tänker behålla henne! Hon är trots allt min förta ponny och min bästa vän och de är inte nått man bara säljer!






Kommentarer
Postat av: Becca

haha , jag skrev slarvigt och dadde . det var inte precis seriösa frågor men bar att du svarade på dem ;)

2011-03-13 @ 15:26:25
URL: http://beccabergman.blogg.se/
Postat av: Frida

sv:



Haha taaack! :)

2011-03-13 @ 17:34:36
URL: http://puckotfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0