svar på frågestunden! del 1

Postat av: Linnea
vad är dina mål med mossan??:):)
är hon din egen eftersom det alltid är du som rider och inte din syster??
Om hon inte är det så blir hon det när lydi får en ponny? 
hur länge ska ni ha snövit?
Var bor du? :):)
vem av dina kompisars hästar skulle du välja om du fick en?
jättefin blogg:D:D

svar: Jag har egentligen inte lagt upp nå mål med mossan. Vi tar allt som de kommer!
Hon är både min och Lydis men hon är mest min. Lydi kommer så småningom få en egen ponny så då har vi varsinn.
Vi har kontrakt skrivet tills sista mars, men vi har pratat med ägarna och kan evetuellt ha henne lite längre :)
Jag bor på Åland, i Jomala.
Vet faktiskt inte riktigt! Men skulle jag måste välja nån så skulle de nog bli Beccas ponny Charley.
tack så mycket :D


Postat av: lisa
hur många hästar provred ni innan ni fastnade för mossan? :)

svar: Vi provred bara en annan faktiskt. De sa "klick" med en gång då jag träffade och red mossan och jag visste att jag ville ha just henne :)


Postat av: Sarah
Ja nu kom jag på en fråga! :D stolt
Hur lång är du?

svar: Jag är exakt 162cm lång :)


Postat av: Emma
Vad har du för kamera + objektiv?? ;) Kom inte på någon annan fråga xD

svar: Jag har en sony alpha med standard objektiv!


Postat av: jennifer
hur länge har du ridit och var ? :)

Jag började rida på ridskola (aftonsol) när jag var runt 8.
Red ungefär ett år och så skenade en häst med mig och jag föll av. Blev väldigt rädd och slutade rida.
Gick ungefär 2 år och så började jag bli intresserad av hästar igen. Följde med flera gånger till Aftonsol och bestämde mig till slut att börja rida igen. Då jag ridit ett år började jag rida Ratten (privatstall). Red han i lite över tre år och sen köpte vi mossan :)


Postat av: laura
vad tycker du om ridning på ridskola?
när far snövit?
vad satsar du mest på, dressyr eller hoppning?

svar: Jag har ingen egentlig åsikt. Bara hästarna trivs och sköts ordentligt tycker jag allt är frid och fröjd!
Vi har kontrakt skrivet tills sista mars, men vi har pratat med ägarna och kan evetuellt ha henne lite längre :)
För tillfället är de nog både hopp och dressyr som gäller men de lutar lite mer mot dressyr hållet.


Postat av: grannen
om mossan skulle få ett föl, vad skulle ni döpa det till då?

haha, du vet vad jag vill att du ska skriva ;)

svar: MOZART förtusan :D nämen, beror väl lite på pappans namn kanske. Har inte funderat på de så mycket.



Postat av: anonym
ifall orwar kommer hem till dig, vad skulle du då hitta på? xD

svar: jadu, antagligen inget.



Hoppas ni är nöjda med svaren! (annars får ni klaga)    :)




Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är jättenöjd :)

2011-03-09 @ 07:15:07
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: becca

aaaawww , du tycker om min poniii :D

2011-03-09 @ 15:24:29
URL: http://beccabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0