hopptävling 22.5

Kom hem med åtta fel och en prisrosett.
Dock inte rosett från idag utan dressyrtävlingen då jag kom femma!

Framridningen blev lite hastalavista. Inget vidare alls! Jobbade lite i alla gångarter och tog några språng.

Vår runda började riktigt bra! Sen kom vi till sjätte hindret och jag började åka i stället för att rida, såklart tog det stop! (ibland undrar jag vad fan jag tänker med..) Bara att göra en volt och komma på igen. Kom till åttonde hindret och så tog det stop igen, delvis åkte jag och sen tyckte mossan att det var ett mycket konstigt hinder. Det var vitt och bildade en röd triangel i mitten. Nå är nöjd över min brud! 
Man lär sig av sina misstag :)

ska försöka hitta någon som knäppte lite bilder så kommer det upp här senare!


glömde totalt bort att skriva om hopptävlingen som var på aftonsol för ett tag sen. Kan ju bara säga att vi vägrade ut oss på ett blåttplank och mossan betedde sig som ett pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0