hoppträning 5.5

måste bara börja att säga att jag hade tänkt skissa upp banan vi hoppade idag i paint så ni skulle få se men jag har inte paint på min data :o nån måste ha tagit bort det, suck.. Jaja, viktigare är det väl hur det gick och bilderna ;)

Uppvärmingen var min häst så jävla bitchig så jag ville dra öronen av henne! Hon var stel, spände sig, hade tankarna på helt andra håll, var riktigt dum och ansträngde sig inte ett piss och korvade sig så där allmänt.
Släppte sen när vi började hoppa som tur var :) 
Var och en hoppade fram på två hinder i båda varven, sen hoppade man bana (bestod av oxrar, kombinationer, en studs, ett rättuppstående och ett smalt hinder).
Hinder höjden slutade på 80cm. Hoppade banan två gånger, mossan blev lite trött sista gången så det blev två vägringar på studsen. Är jätte nöjd med henne ändå! Hon lyssnade på mig jätte bra :)
Cia sa att hon har blivit mycket lugnare och stabilare och det var kul att höra! :D

Tack till Tillan som var med och hjälpte och fotade!

ett smakprov från dagens bilder!
Några kommentarer så bombar jag er med massa fina bilder imorgon ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Boooombning! :D:D hihi

2011-05-06 @ 06:48:55
URL: http://karlssonssofiia.blogg.se/
Postat av: :)

BOMBA klappklappklapp

2011-05-06 @ 07:16:52
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: Kira

BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

2011-05-06 @ 15:56:52
Postat av: Anonym

bomb

2011-05-06 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0