laghoppning 8.5

Mossan var otroligt pigg och blev en aning stark + lite okoncentrerad. Inte så värst fint! Nåja, hoppade en 70cm bana och det blev ett pet på sista hindret. Tar det felet helt på mig och jag tycker jag red som en kratta, kändes som vi flängde runt hela banan.. Nåja, jag ska nog vara nöjd ändå. Hade kunnat gå bättre men jag ska inte haka upp mig på det, nya tag på nästa tävling helt enkelt :)

Sen när jag hoppat banan och jobbat av min häst tog jag med mig henne och stod och tittade 90 klassen och omhoppningen. Det var underbart att stå där när solen stekte och det var massa trevliga personer att umgås med!

tre bilder:
(kommer flera någon gång)



Kommentarer
Postat av: Siri

mina bilder ! skriv mitt namn varje gång och länka.

2011-05-11 @ 17:49:56
URL: http://sirisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0