dressyr, 24.11

Värmde upp i lång och låg form, red serpentiner, övergångar och volter. Mjuk och fin häst!
När jag kortade upp henne gjorde vi ännu mera övergångar och så började vi med galopparbete. Jag blev lite för hård i handen så det blev inte alls lika mjukt och "bekvämt" som tisdagens träning. Blev dock bättre i handen sen och fick ett bra flyt i det hela.

Red öpnnor och skänkelvikningar, lite krångel i början men sen flöt det på hur bra som helst!
Efter det arbetade jag lite till i galoppen, med den förvända. Började lite smått på bågar och sen snett igenom och in i förvänd och sen fatta förvänd på spår. Här var det också lite krångel i början med det redde upp sig.

Efter det stretchade jag ut henne i galopp och sen travade jag av henne och skrittade ordentligt.
Hon var jääkligt fin på slutet! Loss och härlig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0