dressyrträning 18.10

Började såklart regna precis då vi kom utanför stalldörren.
Skrittade fram och började rida fram. Mossan var pigg och jag hittade henne ganska snabbt. Sen kom Cia och så tog hon över Mossis för en stund. Skönt att ha nån duktig som rider henne ibland! Hon red framdelsvändningar, öppnor, skänkelvikningar och jobbade igenom henne i alla gångarter.
Sen fick jag hoppa upp igen och jisses vad fin hon var! Jobbade med framdelsvändningar och sen joggade jag av henne. Hon kom ordentligt under sig, hon var rundad och fin, avslappnad och ordentligt loss!

Både Cia och jag var väldigt nöjda med lilla prinsessan!



Kommentarer
Postat av: lisa

älskar bilden :)

2011-10-18 @ 22:50:28
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0