kungligt

Fastnar typ a l l t i d framför datan. satan
Träning halv fem, för Cia, på Beccis bana. Ska rida igenom delar ur programmet och se till att allt sitter tills söndag.

Före det tänkte jag att jag skulle mocka och fixa stallet färdigt!
Måste fixa båda hästarna eftersom Lydi slutar först 3, vissa andra hade ju chill och slutade vid ett idag :D

Imorgon drar Lydi och jag över till Stockholm fram och tillbaka. Har en hel lång lista med saker som jag borde få med mig hem, får se hur det går ;) Kommer hem vid sju så att vi hinner skritta ut ponnysarna och fixa allt färdigt för tävlingen. Dock har vi ju inte så bråttom på söndag med tanke på att LC:n är sist av alla klasser, klassen börjar typ vid två tror jag.

ha det bra :)





Kommentarer
Postat av: Jojo

Tror lc:n sku börja kl 16 :)

2011-09-09 @ 22:22:12
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0