måndag

gudag!

Skola i vanlig ordning idag, sen hem! Där var Lisa och Becci på besök :) blev och pratade med dom ett tag. Mitt i allt var kl 6 och fick lite halvt panik över alla grejer som jag måste göra ikväll.
Nå började med att hämta hem hästarna så dom fick gå på gräsmattan och sen fixa stallet. Nu måste jag bara halma och kaste ner höet så är stallet fixat. Sen ska jag ut och jogga min ponni :) 

Pappa är i Sverige på jobbresa och han ringde precis och sa att han skulle försöka hitta till Hästshopen i Norrtälje för han hade lite tid över :D antar att han vägrar handla nått schabrak åt mig men stövelstrumpor är han i alla fall tvungen att köpa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0