12112

Min super snälla syster mockade åt mig idag! Sånt kan verkligen göra ens dag :D
Hade ju putsat och packa allt färdigt igår så det vara bara att packa in allt i bilen och fixa hästen. Trimmade, borstade och fixade :)

Imorgon börjar jag sent och slutar tidigt = tar ut hästarna på morgonen och sen fixar jag hela stallet efter skolan. Måste dessutom och hämta lite till medicin till Freddie och så borde jag hämta ut massa bilder.
Sen ska jag ut och rida!



Kallt och snö igen, halleluja! dessutom blir det ljusare längre och längre :D


Kommentarer
Postat av: Becca

förstår känslan ! min mamma mockade boxarna (för första gången någonsin ) åt mit här i veckan och halleljuja vad underbart de kändes ! :D

2012-01-13 @ 16:56:23
URL: http://beccabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0