Dressyrträning 3.1

Red fram Mossan färdigt tills Cia kom. Sen hoppade hon upp och red igenom henne. Åh min ponny är så fiin!
Efter ett tag fick jag komma upp i sadeln igen. Red lite skänkelvikningar som gick jätte bra! Sen trav och galopparbete. Tränade mycket övergångar. Sen trava av henne och skritta av.

Hon hängde sig lite i vänster men Cia visade hur jag skulle rida så att jag ska få bort det. Ganska vanligt att det blir så efter ett tags vila. Hon var jätte fin i sidorna och var jätte mjuk och följsam då jag travade av henne.
Cia sa att det var stor skillnad från när hon red henne första gången (i oktober) och att vi skulle fortsätta kämpa på! :D

Inga bilder blev det men flera filmer, både då Cia och jag rider!


Kommentarer
Postat av: Jorunn Lavonius

Fina ni är! :)

2012-01-04 @ 01:01:56
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Postat av: Tilde

Det ser jätte fint ut! :)

2012-01-04 @ 10:20:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0